Otaku song

sobota, 19 października 2013

Recenzja Tonari no Kaibutsu-kun

Konbawa. Bardzo was przepraszam, że dopiero teraz wstawiam posta, ale jakoś nie miałam czasu.Wiecie jak to jest szkoła,pomoc w domu i na dodatek młodsze rodzeństwo.No ale dość już o mnie.Życzę wam miłego czytania :)
Tytuł anime to: Tonari no Kaibutsu-kun
Gatunek: Shoujo, Komedia, Romans









Fabuła:

Pewnego dnia Shizuku Mizutani zostaje poproszona o zaniesienie Haru Yoshidzie notatek z lekcji,ponieważ ostatnio bardzo długo nie było go w szkole. Dziewczyna zamierza szybko załatwić tą sprawę, a to,że chłopak ma złą opinię w szkole,gdyż kiedyś pobił kolegę mało ją obchodzi.Okazuje się,że Shizuku jest jedyną dziewczyną, która w jego obecności zachowuje się normalnie, potrafi powiedzieć mu to co myśli i przy okazji odgryźć mu się.Od tamtego momentu Haru darzy ją uwielbieniem i można powiedzieć, że chodzi za nią jak żep przyczepiony do psiego ogona, a ona wcale nie skacze z radości.

Bohaterowie:



Shizuku Mizutani - Jest najlepsza z klasy.Lubi się uczyć i spędza w książkach długie godziny.Przed poznaniem Haru były dla niej ważne jedynie oceny.



Haru Yoshida - Nie chodził do szkoły spory kawałek czasu.Jest trochę agresywny i jednocześnie głupkowaty. 






Natsume Asako - Ma własnego bloga.Była prześladowana i odrzucana przez swoich przyjaciół w przeszłości, ze względu na jej popularność wśród chłopców.




Sasahara Sohei - Gra w szkolnej drużynie bejsbolowej.Jest przyjacielem Haru, Natsume i Shizuku.



Moja ocena anime:



Anime bardzo mi się podobał i polecam je wszystkim bez wyjątku.Nie mam pojęcia co mogę więcej napisać więc na koniec pare obrazków ;)


























2 komentarze:

  1. To jest świetne anime, zdecydowanie góruje na moich listach. Postać Shizuku bardzo przypomina mi Makę z Soul Eatera, co na początku oglądania anime trochę mnie denerwowało. Ale obie bohaterki polubiłam, więc jest ok ;). Jedynym co nie podobało mi się w tym anime to ciągła "zmienność" uczuć Haru i Shizuku. Zdecydowanie nie trzymali się żadnego schematu, ale to chyba też jest plusem ^.^

    OdpowiedzUsuń