Otaku song

środa, 30 kwietnia 2014

Subete kangei !

Tak jak w poprzednim poście też z całego serca chciałabym przeprosić za naszą długą nieobecność.Mam nadzieje, że nie jesteście bardzo źli na nas i że nam to wybaczycie ;3 A z powodu braku pomysłu z mojej strony... oto kolejna recenzja anime które niedawno obejrzałam ;P
Tytuł anime to: Death Note
Gatunek: Thriller, Detektywistyczny, Fantasy













Fabuła:

Genialny licealista imieniem Light Yagami, znajduje tajemniczy notes. Notatnik posiada niesamowite właściwości: jego użytkownik, wpisując do niego imię oraz nazwisko osoby, której twarz zna, powoduje śmierć tej osoby w określonych okolicznościach w ciągu 40 sekund. Jeśli w ciągu tych 40 sekund od zapisania imienia ofiary nie zostanie wpisana przyczyna śmierci, osoba umrze na zawał serca. Light dostrzega w tym szansę oczyszczenia świata ze wszelkiego zła. Pod pseudonimem Kira, który to nadali mu jego zwolennicy, zaczyna wprowadzać swój plan w życie. Na drodze staje mu jednak tajemniczy L – legendarny detektyw, geniusz, postrzegający działania Kiry, jako zwykłe morderstwa. Co stanie się z Lightem? Czy jego plan się powiedzie?

Bohaterowie:



Light Yagami - licealista, główny bohater mangi i anime Death Note. Jest właścicielem Notatnika Śmierci.




L - jest uznawany za najlepszego detektywa na świecie, bierze udział w śledztwie, mającym na celu schwytanie seryjnego mordercy, znanego jako Kira.




Watari -  jest założycielem Wammy's House i opiekunem L'a - wypełnia jego rozkazy, będąc doradcą i pomocnikiem. Jego prawdziwe imię to Quillsh Wammy.




Misa Amane - początkująca modelka, aktorka, piosenkarka i zwolenniczka Kiry, jest zakochana w Lighcie. 




Soichiro Yagami -  jest ojcem Lighta i szefem grupy dochodzeniowej w sprawie Kiry. 





Kiyomi Takada - była dziewczyną Lighta w szkole. Po przeskoku czasowym jest dziennikarką i zostaje rzeczniczką Kiry.




Ryūk - jeden z bogów śmierci.



Moja ocena anime:


Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to ta, że to anime jest bardzo fajne, nie żałuje, że je obejrzałam i polecam je wszystkim ;D

A oto pare obrazków ;3













Opening:




Pozdrawiam XD



























3 komentarze:

  1. Cieszę się, że również postanowiłaś o sobie przypomnieć. Jak zawsze, fajna recenzja :3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się cieszę ;3 twój post też jak zawsze fajny ;) pozdrawiam xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, coś ci opowiem. Zrobiłam ostatnio podziałkę na moich ulubionych chłopaków z anime xD Moim mężem został Yata Misaki, a kochankiem właśnie Kira xD (pewnie się teraz ze mnie śmiejesz, ale poważnie, jakoś trzeba było ich podzielić xD). Uwielbiam DN, kocham w nim poważne podejście do wielu spraw i kilka różnych poglądów na świat, które cały czas nie dają o sobie zapomnieć. A wiesz co.... Zamówiłam sobie kubek z Kirą (YEEEAAH!) ;P Czekam aż dojdzie :)
    Fajnie, że blogas znowu funkcjonuje dziewczyny :D

    OdpowiedzUsuń