Otaku song

wtorek, 17 września 2013

Recenzja Ayashi no Ceres

Konbanwa. Chcę wam dzisiaj przedstawić kolejne anime z listy obejrzanych przeze mnie. Mam nadzieję, że was zaciekawi. Miłego czytania.
Tytuł anime to: Ayashi no Ceres
Gatunek: Akcja, Dramat, Horror, Komedia, Przygodowy, Psychologiczny, Romans



Fabuła:

Aya Mikage aż do szesnastego roku życia była zupełnie jak inne dziewczyny. Miała kochającą rodzinę i brata bliźniaka imieniem Aki. Jednak gdy nadszedł dzień jej szesnastych urodzin dowiedziała się, że w żyłach rodziny Mikage płynie krew tennyo – Niebiańskiej Dziewicy, usidlonej niegdyś przez ziemskiego mężczyznę, dlatego każde dziecko w rodzinie jest bacznie obserwowane a jeżeli wykaże moc tennyo... jest od razu zabijane. Aya okazuje się czymś więcej – jest nowym wcieleniem tennyo imieniem Ceres, która budzi się wewnątrz niej, żądna zemsty i pragnąca powrócić w Niebiosa, tam, gdzie jej miejsce. Aya unika śmierci jednak zostaje rozdzielona z Akim i musi uciekać przed własną rodziną (jak wy byście się wtedy czuli?). A co dalej? Chyba warto się dowiedzieć. Ja wam nie powiem. ;3

Bohaterowie:


Aya Mikage - W dniu swych szesnastych urodzin dowiaduje się, że jest nowym wcieleniem Tennyo, Niebiańskiej Dziewicy. Przez ten fakt wielu ludzi stara się ją zabić- głównie jej rodzina. Musiała opuścić swojego brata i uciekać. Na szczęście jak widać są na świecie też dobrzy ludzie, którzy jej pomogą. ;3


Aki Mikage - Brat bliźniak Ayi. Jest potomkiem mężczyzny na którym Ceres chce się zemścić. Jego rodzina ściga jego siostrę a go ochrania.


Ceres - Za wszelką cenę chce zemścić się na człowieku, który uwięził ją na ziemi i odzyskać swoją moc, by wrócić do nieba.  Posiada różne nadprzyrodzone moce, jest zdeterminowana i wciąż nieugięcie dąży do swojego celu.


Tooya - Tajemniczy chłopak, który ratuje Ayę przed wpadnięciem pod samochód. Nie pamięta swojej przeszłości, nie wie kim jest- przez to współpracuje z rodziną Mikage, która obiecała, że odzyska wspomnienia dzięki ich mocy.

Moja ocena serii:

Anime powstało w 2000 roku, przez co kreska może niektórych odstraszać, ale jak to się mówi - do odważnych świat należy. Osobiście na początku miałam wątpliwości czy warto się brać za to anime, teraz polecam je wszystkim z nadzieją, że rozwieje wasze wątpliwości. Anime jest bardzo ciekawe, dlatego dajcie mu chociaż szansę. Jeżeli wam się nie spodoba możecie mnie winić za zmarnowanie waszego cennego czasu, ale mam nadzieję, że jednak was oczaruje zarówno fabuła jak i bohaterowie.

Opening i Ending:

Opening:



Ending:



Na koniec kilka obrazków:







2 komentarze:

  1. Mam pytanko. Pisałaś, że Aya musi uciekać przed własną rodziną, a potem wkleiłaś zdjęcie jej i jej brata (tak mi się wydaje). To oni są razem, czy się nienawidzą? Uwielbiam wątki z rodzeństwem, więc po prostu muszę wiedzieć XD. Zazwyczaj unikam anime z aniołami, Niebiosami (jestem niewierząca)... Jest w nim dużo elementów religijnych, czy w ogóle? Bo chyba wezmę się za to anime, jak tylko odpowiesz. Skończyłam już M.F., które mi poleciłaś i szukam anime. Przypomina mi DNAngel, do którego mam sentyment :D Dziękuję za polecenie fajnego anime ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aya musi uciekać przed rodziną, ale ona i jej brat byli ze sobą bardzo blisko, dlatego nie potrafią się znienawidzić. Akurat obrazki, które wstawiłam z tą dwójką są jeszcze zanim poznali prawdę. A co do anime, nie ma tam raczej wielu elementów religijnych, chociaż nie zwracałam na to zbytnio uwagi. ;3

      Usuń