Otaku song

poniedziałek, 9 września 2013

Recenzja Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%

Yo! Oto moja pierwsza recenzja na blogu. Otóż niedawno skończyłam oglądać (po raz drugi) pewne anime, którego recenzję chciałam umieścić na tym blogu.
Tytuł anime to: Uta no☆Prince-sama♪ Maji Love 1000%
Gatunek: shoujo, komedia muzyczna, romans



Fabuła:
Na początku anime poznajemy dziewczynę, Harukę Nanami, która próbuję dostać się na egzaminy do prestiżowej szkoły muzycznej zwanej Akademią Saotome, niestety strażnicy nie chcę jej wpuścić gdyż była spóźniona. Otrzymuje ona jednak pomoc od przystojnych nieznajomych, dzięki czemu udało jej się zdać egzaminy i dostać do akademii. Później poznajemy resztę bohaterów. 

Bohaterowie:


Nanami Haruka - główna bohaterka serii. Skromna, nieśmiała. Kocha muzykę.
Jej marzeniem jest komponowanie piosenek, które będą uszczęśliwiać ludzi oraz skomponowanie piosenki dla jej idola Hayato.


Jinguji Ren - student Akademii Saotome z klasy S oraz trzeci syn rodziny Jinguji. Jest typem podrywacza.Wpadła mu w oko Hakuka, którą nazywa "małą owieczką".
Potrafi grać na saksofonie. 


Ichinose Tokiya - student Akademii Saotome z klasy S. Jest on bardzo podobny do idola Haruki, Hayato, ale podaje się za jego brata bliźniaka. Jest perfekcjonistą i od początku traktuje Harukę oschle.


Hijirikawa Masato - Student Akademii Saotome z klasy A oraz dziedzic Grupy Hijirikawa. Jest osobą bardzo poważną a jego sposób myślenia wydaje się trochę staromodny. 
Potrafi grać na pianinie.


Ittoki Otoya - Student Akademii Saotome z klasy A. Jest osobą przyjazną i pozytywną oraz lubi śpiewać. Jest pierwszą osobą, którą poznaje Haruka w akademii.
Potrafi grać na gitarze.


Kurusu Syo - Student Akademii Saotome z klasy S. Jest bardzo wesoły i energiczny chodź czasem również nerwowy.
Potrafi grać na skrzypcach.


Shinomiya Natsuki - Student Akademii Saotome z klasy A. Ma słabość do rzeczy małych i słodkich. Lubi gotować choć jego jedzenie jest zwykle niejadalne.
Potrafi grać na altówce, choć grał również na skrzypcach.


Shibuya Tomochika - Najlepsza przyjaciółka oraz współlokatorka Haruki. Jej marzeniem jest zostać znaną piosenkarką.

Moja ocena serii:

Czytałam wiele negatywnych komentarzy na temat tego anime i nie mogę się z nimi zgodzić. Oglądałam to anime dwa razy i naprawdę je polecam. Muzyka jest bardzo fajna (większość piosenek jest teraz na mojej playliście ;3) Kreska również jest bardzo fajna. Mimo, że wiele negatywnych komentarzy jest skierowanych w stronę głównej bohaterki to przecież bez niej nie powstałaby ta seria. Moim zdaniem to anime zasługuje na pozytywną ocenę.

Opening i ending:

Opening:


(Nie znalazłam oryginału więc jest w wersji full)

Ending:


(Skoro opening jest w wersji full to ending nie może być gorszy ;3)

Na pożegnanie zostawię wam kilka obrazków oraz animacji ;3













No cóż, na dzisiaj to tyle. Sayōnara. Do następnego razu. ;3

2 komentarze:

  1. Zaczęłam kiedyś oglądać, ale nie cierpię haremówek męskich. Postacie wydawały mi się takie... bez porządnego charakteru. Ja naprawdę lubię shoujo, ale niektórych serii po prostu nie strawię :,(. Dla przykładu... oglądałaś Skip Beat? To coś bardziej w moim typie :D

    OdpowiedzUsuń